thesvalinderlife.blogg.se

I slutet pÄ dagen pÄminn dig sjÀlv att du gjorde det bÀsta du kunde idag, och det Àr bra nog. Min blogg kommer mest handla om utmattningssyndrom och hjÀrntrötthet, hur jag lever med det och hur jag gör för att komma tillbaka pÄ fotter igen. Följ med mig pÄ min resa mot en "ny bÀttre Elin"

Harrys krypin! 🩒

Publicerad 2020-06-30 18:39:00 i AllmÀnt, Huset,


Älskade mannen skruvade ihop Harrys nya förvaringsbĂ€nk medans jag sjĂ€lv sov som en stock nu pĂ„ eftermiddagen. KĂ€rlek! Och sĂ„ fint det blev. Ă„ntligen fick vi tillbaka vĂ„ran förvaringsbĂ€nk som Harry lĂ„nade till alla hans leksaker innan han fick sin egna bĂ€nk. Nu slipper vi ha vĂ„rat Ă¶verkast och prydnadskuddar pĂ„ golvet. 


Underbara korgar frĂ„n IKEA. Älskar förvaring. 


JutevĂ€v Ă€r bara för underbart. Den hĂ€r sittpuffen och mattorna Ă€r frĂ„n GRANIT. 


Harry önskade ett temarum nĂ€r vi mĂ„lade om tidigare i vĂ„ras och jag utgick frĂ„n den önskan och valde material och fĂ€rger efter vad djungelrum Ă€r för mig. Jag Ă€r nöjd och Harry Ă€r vĂ€ldigt nöjd! Önskade att jag hade tagit före och efter bilder sĂ„ ni fĂ„tt se skillnaden för wawawooom vad stor skillnad det gör att bara mĂ„la om vĂ€ggarna. Nu Ă€r jag vĂ€ldigt sugen pĂ„ att mĂ„la om vĂ„rat sovrum i en passande ton. Vad för fĂ€rg vet jag inte Ă€n ...  Vi har vita vĂ€ggar dĂ€r i dagslĂ€get och har lĂ€st att ett sovrum ska ha mörkare vĂ€ggar för dĂ„ sover man bĂ€ttre. FĂ„r prata ihop mig med min andra halva om vad han tycker sĂ„ kanske vi kan frĂ„ga M om han kan mĂ„la igen. 


Nu ska jag fortsĂ€tta vila Ă€r sĂ„ oerhört trött efter sjukhusbesöket idag. Det tog pĂ„ krafterna. Kommer nog ha ont i revbenen imorgon. Hon tröck sĂ„ hĂ„rt med ultraljudstaven. 
Ultraljudet gick bra pĂ„ hjĂ€rtat, sjĂ€lva hjĂ€rtat gjorde allt rĂ€tt men dock fick dom inte bra flöde mellan hjĂ€rtat och lungorna. En spec. doktor ska granska ultraljudet igen sĂ„ fĂ„r vi se om det visar nĂ„tt konstigt. Blir alltid nervös nĂ€r dom finner nĂ„tt. Men stressar inte upp mig innan dom faktiskt vet bĂ€ttre. 


Avslutar med en bild pĂ„ Harry och mig frĂ„n idag. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela