thesvalinderlife.blogg.se

I slutet på dagen påminn dig själv att du gjorde det bästa du kunde idag, och det är bra nog. Min blogg kommer mest handla om utmattningssyndrom och hjärntrötthet, hur jag lever med det och hur jag gör för att komma tillbaka på fotter igen. Följ med mig på min resa mot en "ny bättre Elin"

Zzzzz ...

Publicerad 2020-09-04 22:45:15 i Allmänt, Familjen, Hälsa,


Harry, sover redan. Han somnade på 1 minut. Känns som nytt rekord. En hel vecka i skolan är utmattande. Jag gav med upp fredagskvällen, behöver sömn mer än filmmys. Mannen får se på NHL så han är lycklig ändå. 

Till höger om mig inatt hänger en drömfångare. 
-Kommer den ge mig en god nattsömn? Svaret har vi imorgon. Men det säger jag GODNATT och sov så gott! Så hoppas jag att drömfångaren tar bort all oro på natten och ger mig många sovtimmar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela