thesvalinderlife.blogg.se

I slutet på dagen påminn dig själv att du gjorde det bästa du kunde idag, och det är bra nog. Min blogg kommer mest handla om utmattningssyndrom och hjärntrötthet, hur jag lever med det och hur jag gör för att komma tillbaka på fotter igen. Följ med mig på min resa mot en "ny bättre Elin"

Villafredriksdalmunken19 på instagram.

Publicerad 2020-09-07 02:58:09 i Allmänt, Huset,


Hej. 
Följ med mig och min familj in hem hos oss in i våra kreativa drömmar inom inredning och trädgård i våran villa Fredriksdal från Smålandsvillan. Mycket har hänt sedan vi fick nycklarna för första gången, december 2017. Vi kommer minnas tillbaka och visa gobitar från åren som gått. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela