thesvalinderlife.blogg.se

I slutet på dagen påminn dig själv att du gjorde det bästa du kunde idag, och det är bra nog. Min blogg kommer mest handla om utmattningssyndrom och hjärntrötthet, hur jag lever med det och hur jag gör för att komma tillbaka på fotter igen. Följ med mig på min resa mot en "ny bättre Elin"

Sovrummets - hemets hjärta!

Publicerad 2020-09-06 12:06:44 i Allmänt, inredning,



-Sängen är enligt mig viktigaste möbeln i hemmet, håller du med? Sängen står för vila, återhämtning, närhet, lugn och mys. Ett överkast ska såklart vara skönt att sitta och ligga på men även vara en vacker inredningsdetalj. 
Vårat hem och sovrum går i jordnära toner. Mjukt och harmoniskt i sin enkelhet. Nu är jag på jakt efter ett överkast. Svårast är att välja färg? Jag är inne på det här tvättade gråa överkastet från H&M Home, gillar allt med det.

Nu ska jag rådda lunch och sedan simskola med Harry. 
Första gången idag så han är förväntansfull och lite nervös.  





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela