thesvalinderlife.blogg.se

I slutet pÄ dagen pÄminn dig sjÀlv att du gjorde det bÀsta du kunde idag, och det Àr bra nog. Min blogg kommer mest handla om utmattningssyndrom och hjÀrntrötthet, hur jag lever med det och hur jag gör för att komma tillbaka pÄ fotter igen. Följ med mig pÄ min resa mot en "ny bÀttre Elin"

Sovit gott? 💭

Publicerad 2020-09-15 11:49:17 i AllmÀnt, HÀlsa,


Hej, 

Ligger fortfarande nerbĂ€ddad i soffan och kollar pĂ„ tv.  Trött och seg efter Ă€nnu en dĂ„lig natt. Kommer nog ligga still hĂ€r innan jag ska hĂ€mta Harry klockan 16. Behöver det och dĂ„ gör jag det helt enkelt. Mitt morgonkaos till hĂ„r skulle behöva en dos av kĂ€rlek ned Olaplex. Men tar det innan hĂ€mtning.  

Nu ska jag ta en kopp kaffe sedan kolla pĂ„ en film och försöka blunda ikapp natten lite. 
Njut av din dag och hoppas att den blir fin. đŸ’«đŸ‚

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela