thesvalinderlife.blogg.se

I slutet på dagen påminn dig själv att du gjorde det bästa du kunde idag, och det är bra nog. Min blogg kommer mest handla om utmattningssyndrom och hjärntrötthet, hur jag lever med det och hur jag gör för att komma tillbaka på fotter igen. Följ med mig på min resa mot en "ny bättre Elin"

Inredning är min kreativitet och terapi

Publicerad 2020-09-11 00:45:20 i Allmänt, Huset, inredning,


Hej, 

Vad har du som ger dig en inre harmoni? 
Min är inredning, den får mig att inte spåra ut i min lite knasiga situation och så. Måste sysselsätta mig om dagarna nu när jag mest ligger still och blir trött på mitt egna sällskap och måste sysselsätta hjärnan med någonting och den här sysselsättningen går bra då den inte kräver någon större ansträngning och jag får leva ut min kreativa sida när jag har energi och orkar. Visserligen sover jag mycket men när jag är vaken sprutar mina idéer och jag har mitt hem som min egna kuliss. Det är här mina idéer kommer till liv och det är här jag vill färdigställa dom. Än är dom i mitt huvud men ser mycket framemot och visa er min bästa kreativa sida. I dagsläget visar jag er mina godbitar ur min sparade godispåse.
Följ gärna mig på instagram, Villafredriksdalmunken19 










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela