thesvalinderlife.blogg.se

I slutet på dagen påminn dig själv att du gjorde det bästa du kunde idag, och det är bra nog. Min blogg kommer mest handla om utmattningssyndrom och hjärntrötthet, hur jag lever med det och hur jag gör för att komma tillbaka på fotter igen. Följ med mig på min resa mot en "ny bättre Elin"

Idag är det fredag, kompis!

Publicerad 2020-09-04 10:26:25 i Allmänt, Familjen, Hälsa,

Godförmiddag från ett trött-öga från sängen. Känns som bloggen blivit min "lyssnar" kompis som inte ger svar på mina tankar, frustration eller funderingar men som alltid är öppen att få lätta mitt hjärta dygnet runt. Det är faktiskt skönt att ha en sån kompis 💜. Det blir lätt att ensamheten tränger sig på om dagarna när livet utanför fortsätter som vanligt. Jag är avundsjuk på alla som får leva det livet utan smärta, svullnad och konstant trötthet. Jag kommer vara den personen igen det motiverar mig ändå. 

Nu ska jag upp och ta mina tabletter. Jag är en vandrande pillerburk. Jag är trött på piller när dom inte fungerar som de bör. Ska prata om det med läkaren idag så hoppas jag på att jag kan testa ett nytt märke iallafall på vätskedrivande så proppen släpper och vätskan börjar lämna mig. Min gamla garderob hänger och väntar ... kom igen kroppen! 

"Sand är så levande och avkopplande" #desenio. Sista bilderna jag ser när jag somnar och första bilderna jag ser när jag vaknar 🙏. 

Min läkare ringer senare på eftermiddagen, hoppas på magiska under. (Inte alls bitter.)

 // ta hand om dig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela