thesvalinderlife.blogg.se

I slutet på dagen påminn dig själv att du gjorde det bästa du kunde idag, och det är bra nog. Min blogg kommer mest handla om utmattningssyndrom och hjärntrötthet, hur jag lever med det och hur jag gör för att komma tillbaka på fotter igen. Följ med mig på min resa mot en "ny bättre Elin"

Höstgos och tända ljus!

Publicerad 2020-09-08 15:06:51 i Allmänt, Familjen,


Jag älskar att tända ljus både när det är ljust eller mörkt ute. Ljus ger en sån mysig höstkänsla och en stillsam inre harmoni. På matbordet i köket står den här fina uppsättningen från SOT OF SWEDEN.  Jag har flingsalt i den vita och fina skålen. 


Nyss var jag och hämtade en glad Harry på fritids. Och nu inväntar vi mannen som handlar. Vi blev sugna på korv med bröd. Enkelt och gott. Ibland behöver middagen inte vara krångligare. Sen blir det soffläge resten av dagen. Kanske finns någon bra film? 

Puss. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela