thesvalinderlife.blogg.se

I slutet på dagen påminn dig själv att du gjorde det bästa du kunde idag, och det är bra nog. Min blogg kommer mest handla om utmattningssyndrom och hjärntrötthet, hur jag lever med det och hur jag gör för att komma tillbaka på fotter igen. Följ med mig på min resa mot en "ny bättre Elin"

"Den krokiga vägen tar dig också i mål ... det tar bara lite längre tid innan du är framme .... "

Publicerad 2020-09-03 22:57:10 i Allmänt, Hälsa, Mat/bakning,

Hej. 
Nått som verkligen blir påtagligt är att väntetiderna mellan kliniker är så långa. En månad inom sjukvården är väl kort tid antar jag, men för en själv som är mitt i eländet och kämpar på varje dag är en månad en evighet. Vätskan och den extrema orkeslösheten går inte att beskriva, den gnager på mig. Jag kommer nog bli lyckligast i världen när jag får må bra igen och återgå till min vardag och mitt liv. I allt elände jobbar jag dagligen på att se positiva i att det kan bara bli bättre mot hur det varit. Snart vänder skutan mot läkande, kraft och styrka. 
Hur gör du när du behöver en knuff i rätt riktning? 


"Den krokiga vägen tar dig också i mål ... det tar bara lite längre tid innan du är framme .... "


Godnatt och håll en tumme för att jag får sova mer än en timme inatt. Jag behöver verkligen det! 

// 
Var rädd om dig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela