thesvalinderlife.blogg.se

I slutet på dagen påminn dig själv att du gjorde det bästa du kunde idag, och det är bra nog. Min blogg kommer mest handla om utmattningssyndrom och hjärntrötthet, hur jag lever med det och hur jag gör för att komma tillbaka på fotter igen. Följ med mig på min resa mot en "ny bättre Elin"

Drömfångare! 🕸 "en sann dröm"

Publicerad 2020-09-02 03:35:38 i Allmänt, Hälsa,


Att sova gott om natten är min dröm, men verkligheten är nått helt annat. Både klåda, pirrningar och rusningar i kroppen gör hela natten som en mardröm. Kanske funkar drömfångare som ett stöd inför natten? Jag måste testa innan jag kan avgöra. Den här drömfångaren verkligen en sann DRÖM. Kan den ge mig sömn?
Hennes hemsida heter www.bytessy.se 

Sov nu Elin, SOV! Klockan är 03:35 och här ligger jag vaken och snurrar runt. Jag har lagt mig i soffan för att resten av familjen inte ska vakna av mig. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela