thesvalinderlife.blogg.se

I slutet på dagen påminn dig själv att du gjorde det bästa du kunde idag, och det är bra nog. Min blogg kommer mest handla om utmattningssyndrom och hjärntrötthet, hur jag lever med det och hur jag gör för att komma tillbaka på fotter igen. Följ med mig på min resa mot en "ny bättre Elin"

Händerna somnar!

Publicerad 2020-09-20 02:48:47 i Allmänt, Hälsa,


Hej,  ni är fina som håller i att besöka min blogg även fast jag inte uppdaterar. Tacksamhet över det. Jag har kommit av mig. Hoppas bloggsuget kommer tillbaka nu eller mer när jag är frisk och mår bättre.  Skriva är lite eländigt då mina händer somnar av all vätska min kropp kämpar med därför blir bloggen mer jobbig än rolig. För mig själv om jag glömmer bort mina händer så mår jag bra av att uttrycka mig i skrift. Både lycka  smärta och sorg. Så det är jobbigt att det inte blir så mycket som jag önskat. Men lovar lämna några avtryck då och då. Sov gott och godnatt.  

Och , 
Jag är aktiv på min instagram "den nya" lättare med att leka med bilder. Har en stor bildbank från huset dåtid och nutid så där uppdaterar jag.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela