thesvalinderlife.blogg.se

I slutet på dagen påminn dig själv att du gjorde det bästa du kunde idag, och det är bra nog. Min blogg kommer mest handla om utmattningssyndrom och hjärntrötthet, hur jag lever med det och hur jag gör för att komma tillbaka på fotter igen. Följ med mig på min resa mot en "ny bättre Elin"

Indy Beauty!

Publicerad 2020-05-24 09:57:35 i

Godmorgon. Jag har halvsovit mig genom natten i lite halvsittande läge med tungt astma-flås. Jag tycker inte om förkylningar. Extra starkt kaffe med extra mycket kärlek på toppen börjar jag den här trötta dagen med. 


Måste bara hylla Indy Beauty som verkligen har lyckats ta fram fantastiska produkter. Jag har använt produkterna i tre veckor nu och ser och känner stor skillnad. Min hud har drabbats hårt från mitt mående och har inte känt mig vacker med finnig hud. Men att det skulle gå så snabbt att få huden i fas trodde jag aldrig. Indy Beautys "akne-kräm" är magisk. 🙏Facemisten är ett beroende !! Doften är ljuvlig på allt.  Aldrig mer tvål och vatten. Nu ska jag ta hand om min hud samtidigt som jag läker själen. 
Tillägga så har jag knappt aldrig haft en finne i mitt liv och när dom poppar upp massor blir det en redig "finn-chock" för mig. 


Nu blir det en liten extra stödvila. Behöver några timmar till. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela